Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko:

Specjalista Programmatic

Biuro Reklamy

Zespół ds. Sprzedaży Internetu i Mediów Interaktywnych

miejsce pracy: Warszawa

 

Główne wyzwania:

  • monitoring i analiza powierzchni reklamowej pod kątem efektywności sprzedaży programmatycznej,
  • rekomendacja strategii działań programmatic oraz wdrażanie nowych rozwiązań,
  • przygotowywanie raportów oraz prezentacji,
  • dzielenie się wiedzą/szkolenie innych zespołów z zakresu reklamy automatycznej,
  • dalszy rozwój produktów i narzędzi programmatycznych,
  • bliska współpraca z zespołem sprzedaży oraz zespołem traffic,
  • współpraca z klientami TVP (agencje oraz klienci bezpośredni),
  • współpraca z partnerami technologicznymi.

 

Oczekiwania:

  • minimum roczne doświadczenie w zakresie zakupu kampanii internetowej w modelu programmatic (DSP i/lub SSP, Admanager, Adform, Appnexus, Trade Desk, etc.),
  • znajomość narzędzi i funkcjonalności reklamy programmatic,
  • kreatywność w szukaniu innowacyjnych rozwiązań,
  • zainteresowanie analityką digitalową i nowymi technologiami,
  • znajomość angielskiego – B1,
  • znajomość obsługi pakietu Office (Excel, PowerPoint),
  • mile widziana znajomość podstaw HTML, CSS, Javascript.

 

Oferujemy:

  • realizację wyzwań zawodowych oraz rozwój w największej telewizji w Polsce, przy dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo,
  • realny wpływ na rozwój oferty produktowej – reklamy programmatic,
  • rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji, możliwość poszerzenia kompetencji w zakresie nowych technologii i analityki digitalowej,
  • przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy TVP,
  • atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny.

 

Na aplikacje (CV) czekamy do 30 sierpnia 2019.

Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

 

Aplikuj

#dlaludzizmisja